شرکت تولیدی و صنعتی رادان صنعت شرق

تولید کننده انواع قفسه و سیستم های قفسه بندی از جمله قفسه فروشگاهی و قفسه انبار

شرکت تولیدی و صنعتی رادان صنعت شرق

تولید کننده انواع قفسه و سیستم های قفسه بندی از جمله قفسه فروشگاهی و قفسه انبار

نیم طبقه پیش ساخته مزنین رادان صنعت شرق

تعریف نیم طبقه پیش ساخته مزنین  Half-prefabricated floor

قفسه بندی فلزی راک همچنان که گفتیم یک قفسه کامل و مادر قفسه بندی های فلزی سنگین و صنعتی محسوب می شود. ساخت و اجرای بالکن پیش ساخته یا نیم طبقه پیش ساخته مزنین  از دیگر خصوصیات این قفسه فلزی است که به ارزش آن می افزاید. دسترسی به تمام ارتفاع سالن و سوله بلند دشوار است. همچنین اجرای سوله به صورت چند طبقه هزینه گزافی را به ما تحمیل می نماید. در عوض با هزینه کمتر و طراحی مناسب می توان این بالکن و نیم طبقه پیش ساخته مزنین  را ایجاد نمود.

این قفسه بندی فلزی و ایجاد بالکن پیش ساخته یا نیم طبقه پیش ساخته مزنین Half-prefabricated floor برای انباری که در آن کالای حجیم، که قابلیت چیدن به تعداد زیاد را روی هم دارند مناسب خواهد بود.

مزیت ها نیم طبقه پیش ساخته مزنین Half-prefabricated floor :

قفسه بندی فلزی نیم طبقه یانیم طبقه پیش ساخته مزنین Half-prefabricated floor بسیار کارآیی دارد:

– قابلت اتصال سریع قطعات پیش ساخته با پیچ و مهره در نیم طبقه پیش ساخته مزنین Half-prefabricated floor

– امکان جابجایی نیم طبقه پیش ساخته مزنین و تغییر شکل آن متناسب با نقشه جدید

– صرفه جویی در سطح فضا با استفاده از نیم طبقه پیش ساخته مزنین

– دسترسی به ارتفاعات بالا توسط نیم طبقه پیش ساخته مزنین

– صرف هزینه پایین تر نیم طبقه پیش ساخته مزنین Half-prefabricated floor در مقایسه با سوله چند طبقه

 - امکان گسترش و افزایش وسعت نیم طبقه پیش ساخته مزنین  از طرفین و قابلیت ارتقا ارتفاع

– ساخت راه پله پیش ساخته در نیم طبقه پیش ساخته مزنین و نصب در محل

– امکان استفاده از کفپوش ساده و پانل پله مشبک در نیم طبقه پیش ساخته مزنین به منظور کفسازی بالکن پیش ساخته فلزی

– امکان ایجاد طبقه و قفسه بندی به روی ستون های نیم طبقه پیش ساخته مزنین

– امکان نصب نیم طبقه پیش ساخته مزنین بدون نیاز به جابجایی و تغییر محل زیاد و عمده کار

– قابلیت نصب نیم طبقه پیش ساخته مزنین در فروشگاه ها، املاک تجاری، املاک اداری

– قابلیت اجرا قفسه بندی سبک پس از تکمیل نیم طبقه پیش ساخته مزنین

ابعاد نیم طبقه پیش ساخته مزنین

ارتفاع هر طبقه در نیم طبقه پیش ساخته مزنین   ۲ الی ۳ متر است.

طول دهانه در نیم طبقه پیش ساخته مزنین   از ۱٫۵ متر تا ۶ متر متغیر است.

قدرت نیم طبقه پیش ساخته مزنین Half-prefabricated floor

برای هر یک متر مربع از این نیم طبقه پیش ساخته مزنین  با قفسه فلزی راک می توان حداکثر تحمل بار ۱۰۰۰ کیلوگرم بر متر مربع را ایجاد نمود.

نیم طبقه پیش ساخته مزنین Half-prefabricated floor جهت افزایش سطح در مکان های مختلف, قابل تولید و اجرا می باشد. ازاین نیم طبقه پیش ساخته مزنین  می توان برای فضاهای انبار، اداری، سالن های تولید یا مونتاژ و...استفاده نمود.

نیم طبقه پیش ساخته مزنین  استفاده بهینه از ارتفاع را در دو یا سه طبقه میسر میسازد.

پیش ساخته بودن و نصب سریع و آسان نیم طبقه پیش ساخته مزنین  از دیگر مزایای این سیستم بوده و بدون نیاز به جوشکاری یا رنگ مونتاژ می گردد.

نیم طبقه پیش ساخته مزنین  دارای دامنه وسیعی از اندازه با توجه به نوع مواد و ضخامت بکار رفته در سیستم ساخت بوده و قابلیت ترکیب با قفسه بندی بعنوان مکمل را دارد.

نیم طبقه پیش ساخته مزنین  به وسیله پلکان، نرده، بالابرهای صنعتی، کانوایر و... تکمیل می گردد.

نیم طبقه پیش ساخته مزنین  برای افزایش سطح مفید انبار طراحی و تولید شده است و تمامی اجزاء آن به وسیله پیچ و مر به یکدیگر متصل می شوند و برای استفاده از ارتفاع سالن بکار می رود و ساخت سطح سالن را در سه طبقه میسر می سازد. سطح بالای نیم طبقه جهت بار گذاری کالا، ایجاد فضا های اداری و یا برای جایگزینی قسمت مونتاژ، مناسب و قابل طراحی است و از فضای زیر نیم طبقه پیش ساخته نیز جهت حرکت لیفتراک استفاده می شود.

سیستم قفسه بندی نیم طبقه Half-prefabricated floor

این نوع قفسه انبار جهت ایجاد فضا در 2 یا 3 طبقه در سالنهای تولیدی، مونتاژ ، اداری و انبار های پی که با کمبود جا و فضا مواجه هستند طراحی گردیده و به دو صورت قابل ارائه می باشد:

1-       سازه نیم طبقه پیش ساخته مدولار

این نوع نیم طبقه بصورت سازه ای با قطعات پیش ساخته مادولار و با اتصالات پیچ و مهره ای مخصوص میباشد که جهت 2 و 3 طبقه نمو.دن فضا های مورد نظر ، کاربرد دارد. این سیستم به دلیل پیش ساخته بودن قطعات و پیچ و مهره ای بودن اتصالات دارای مزیتهایی نظیر نصب سریع ، عدم نیاز به عملیات ساختمانی و قابلیت افزایش سطح نیم طبقه می باشد.

2-        نیم طبقه با اجزای قفسه بندی

این نوع نیم طبقه که بالکن بندی نیز نامیده می شود، با اجزای قفسه بندی، به همراه بالکن مسطح، راه پله، نرده حفاظ و بالابر قابل اجرا است.

مشخصات فنی نیم طبقه پیش ساخته مزنین Half-prefabricated floor

1-       این شکل قفسه انبار برای افزایش سطح مفید انبار طراحی و تولید می گردد و تماماً پیچ و مهره ای با دهانه و ارتفاع های مختلف می باشد

2-       قابلیت طراحی قفسه انبار برای تحمل بارهای مختلف را دارا می باشد و کلیه محاسبات بارهای استاتیک و دینامیک توسط نرم افزارهای مربوطه (SAB - ETABS) شبیه سازی می گردد .

3-       قابلیت نصب بالابر و پلکان در قفسه انبار برای جابجایی کالا را دارا می باشد .

4-       سطح نیم طبقه بوسیله کفپوش مقاوم آجدار فلزی یا پانل پله آجدار فلزی با توجه به تحمل بارهای مختلف پوشانده می شود .

5-       فضای زیر نیم طبقه پیش ساخته جهت حرکت لیفتراک قابل پیش بینی می با شد .

6-       سطح بالای نیم طبقه برای بارگذاری کالا و یا ایجاد فضاهای اداری و یا برای جایگزینی میزهای مونتاژ ، مناسب و قابل طراحی می باشد .          

7-       قابلیت طراحی در چند طبقه با توجه به ارتفاع و استفاده چند منظوره از این سطوح را دارا می باشد .

8-       کلیه ستونها این نوع قفسه انبار بوسیله بیس پلیت های مخصوص که دارای پوشش گالوانیزه گرم مطابق استاندارد ASTM/A123  می باشند و رول بولت هیلتی به زمین متصل می گردند .

9-       رنگ کلیه ستونها با فام طوسی و کلیه متعلقات راهروبندی با فام طوسی آلکید آمید مایع بوده و در صورت درخواست مشتری با توجه به شرایط آب و هوایی با پوششش رنگ پودر یا گالوانیزه گرم نیز قابل تحویل می باشد .

محصولات قفسه رادان صنعت شرق دارای دو زیر مجموعه قفسه انبار و قفسه فروشگاهی میباشد . محصولات و تولیدات قفسه فروشگاهی رادان صنعت شرق شامل استند دوچرخه ، فروش قفسه ، استند میز صندوق ، سبد حراج ، سبد خرید دستی ، قفسه پوشاک ، قفسه کتاب ، قفسه آجیل ، قفسه دوطرفه وسط فروشگاهی ، قفسه سنگین فروشگاهی ، قفسه گرد ، قفسه میوه و سبزیجات ، قفسه نان و استند نان ، قفسه یکطرفه کنار دیواری ، کالسکه خرید و چرخ خرید فروشگاهی ، گیت و نرده محافظ ، میز صندوق میباشد که این محصولات قفسه بندی و قفسه انبار دارای بالاترین کیفیت و بهترین قیمت میباشد و مورد تایید اروپا نیز قرار گرفته است . محصولات قفسه انبار رادان صنعت شرق نیز شامل قفسه بندی پالت راک ، قفسه بندی پانل راک ، قفسه بندی پیچ و مهره ای ، قفسه بندی خود راهرو ، قفسه بندی خود سوله ، قفسه بندی درایوین راک ، قفسه بندی سردخانه ای ، قفسه بندی کانتی لور ، نیم طبقه پیش ساخته مزنین میباشد که با مرغوبترین کیفیت ساخته و عرضه میگردد .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.