شرکت تولیدی و صنعتی رادان صنعت شرق

تولید کننده انواع قفسه و سیستم های قفسه بندی از جمله قفسه فروشگاهی و قفسه انبار

شرکت تولیدی و صنعتی رادان صنعت شرق

تولید کننده انواع قفسه و سیستم های قفسه بندی از جمله قفسه فروشگاهی و قفسه انبار

قفسه انبار

قفسه انبار چیست ؟

در دنیای امروز دیگر شما نمیتوانید انبار یا فروشگاهی را بیابید که مجهز به سیستم های قفسه بندی نباشد . استفاده از سیستم های قفسه بندی در فروشگاه و انبارها نیز پیشرفت قابل توجهی پیدا کرده و در هر بخش با توجه به نیاز مشتری تولید و به کار گرفته شده است.

استفاده از قفسه بندی سبب بهبود کیفیت و راحت تر شدن فعالیت های کارخانه ای و تولیدی بخصوص در بخش انبارداری کارخانجات و ایجاد فضای بهینه از سطح زمین شده است که این امر بخصوص در انبارهای کارخانجات ،مراکز خرید و فروشگاه ها ،با اشکال مختلف و در طراحی گوناگون ساخته می شود.

بدلیل در اختیار داشتن مقدار فضا کم و کوچک که برای مرتب کردن محصولات باید وجود داشته باشد ، قفسه بندی و انسجام دادن به اجسام و همچنین محصولات در انبارها بسیار مهم است . در این بین انتخاب سیستم قفسه بندی که متناسب با مکان و اجسامی که قرار است برروی آن قرار گیرد بسیار حائز اهمیت میباشد .

بعنوان نمونه در یک فروشگاه زنجیره ای ، نیاز یک فروشنده به قفسه بندی بیش از سایر اجزای داخلی دیگر است که باید قفسه ها و طبقاتی بطوری تعبیه گردد که مشتری بتواند براحتی به همه محصولات دسترسی داشته باشد و برای برداشتن محصول از درون قفسه با مشکل مواجه نشود و همچنین باید به شکلی نیز تعبیه گردد که رفت و آمد در بین قفسه ها نیز به آسانی صورت گیرد.

انواع متفاوتی از قفسه انبار و طبقه بندی در فروشگاه ها و انبارهای مختلف ،برای محصولات وجود دارد.

 

کارکرد اصلی قفسه انبار چیست؟

ما برای شما دلایل استفاده از قفسه انبار را به شرح زیر آورده ایم که شما را به استفاده از سیستم قفسه بندی انبار ترغیب میکند:

1- بهره گیری از حداقل فضای موجود در سطح زمین

2- برداشتن محدودیت های موجود جهت گذاشتن اجسام روی یکدیگر

3- دسترسی آسانتر به محصولات با استفاده از سیستم قفسه بندی انبار

4- دسته بندی مرتب و طبقه گذاری محصولات گوناگون

 5- برقراری نظم و ترتیب در چیدمان محصولات

 

مراحل ساخت قفسه انبار چیست؟

برای ساخت قفسه انبار باید مراحل زیر را جهت طی نمود که این مراحل شامل :

ابتدا باید با بررسی اولیه و بازبینی میدانی از مکانی که نیاز به سیستم قفسه بندی دارد و اندازه گیری دقیق آن و اینکه مکان مورد نظر به چه نوع از جنس و در چه ابعادی باید قفسه گذاری شود به طراحی سیستم قفسه بندی می پردازند.

سپس بعد از طراحی سیستم قفسه بندی نوبت به انتخاب جنس قفسه مورد نظر است و در مرحله بعد برش کاری آن و بعد از این مراحل به قسمت های جوشکاری ، رولفرم ، پانچ اتوماتیک ، پرسکاری ( پانچ و خم کاری) می باشد و در مرحله بعدی رنگ کاری قفسه ها و در بعضی موارد عایق کاری و شستشو محصول و در نهایت نصب در محل مورد نیاز می باشد.

 

انواع قفسه انبار

شرکت تولیدی و صنعتی رادان صنعت شرق ، طراح ، سازنده و ارائه دهنده انواع سیستم های قفسه انبار با بهترین کیفیت ساخت و همچنین مطابق با آخرین استاندارد های روز اروپا میباشد و بعنوان برترین تولیدکننده سیستم های قفسه بندی در کشور ، محصولات خود را با بهترین کیفیت و بهترین قیمت به شما عزیزان ارائه میدهد. محصولات قفسه انبار شرکت تولیدی و صنعتی رادان صنعت شرق شامل موارد زیر میباشد :

  • قفسه بندی پالت راک
  • قفسه بندی پانل راک
  • قفسه بندی پیچ و مهره ای
  • قفسه بندی خودراهرو
  • قفسه بندی خودسوله
  • قفسه بندی درایوین راک
  • قفسه بندی سردخانه ای
  • قفسه بندی کانتی لور
  • قفسه بندی نیم طبقه پیش ساخته مزنین